Varit på Tara

2010-07-30 @ 23:27:15
kategori:Serbien 2010 ♥ [0] Kommentarer
Hej alla! ;)

Nu är man hemma från den fantastiska favorit resturangen Tara. Jag och Alicia åt jättegod
schnitsel (strunta i stavningen) som var lika stor som halva tallriken med pommes frites till,
gud det var så gott så jag åt upp allting! Ni ska få bild sen på min mat, herregud! Super.


Nu ikväll om internet slutar fungera så har jag och Alicia iallafall något att göra, för en gångs
skull..vi ska kolla på Shutter Island & kanske Picture This, det blir nog mysigt.. Idag ska jag
iallafall inte somna lika tidigt som igår, ska försöka blogga lite p.g.a dålig uppdatering idag...!

INNAN VI ÅKTE:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0