Du är min bästavän, min livräddare!

2010-07-22 @ 16:49:45
kategori:Serbien 2010 ♥ [2] Kommentarer
JAG VET JAG SKRIVER SÅNT HÄR OFTA..OCH..? DET ÄR MIN BLOGG!

Jag vet inte hur jag ska förklara det här, utan att det blir sura miner från andra
och utan att någon tycker jag är falsk, äcklig, omogen! Jag skiter faktiskt fullständigt i er som
tycker jag är äcklig och omogen? Hur fan blir jag det då? Vad har jag gjort?
SKIT SAMMA OM JAG ÄR FALSK FÖR ER? HAR VÄNNER JAG ÄLSKAR ÖVER ALLT ANNAT LÅT
MIG GÖRA DET DÅ. IT'S MY LIFE, SO GET OUT OF MY LIFE!
Den person jag ville skriva till är ju såklart Ida bästavän, läs noga och förstå mig gumman!

Du är mitt nummer 1, det har jag sagt. Du är inte bara den där bästavännen "alla" kan få
hur som helst. För mig är du mer än så. Du är min syster, min dag och natt.
Det är dig jag vill sova över hos varje dag, ville spendera min sommar med dig med det blev
ju inte så. Du har ju andra vänner än bara mig,
det har jag också, ibland missförstår man och tror man är mindre värd. Men så är det inte,
du ska veta att du är mer än allt, om jag var tvungen skulle jag ta mitt liv
för att du skulle få överleva! Så mycket betyder du för mig och
vill inte förlora dig. Man kan ha flera vänner, bästavänner, utan att man blir sura på varann.
DU ÄR MITT LIV IDA. MER ÄN DET, KAN INTE FÖRKLARA!
Våra storebröder är typ bästakompisar, kan fortfarande inte fatta att du blev min
bästavän, kan inte fatta att min storebrors bästakompis lillasyster är du.
Jag var med min brorsa och Ralle förra sommaren, hela tiden, vi badade och minns precis
allt. Och sen efter några månader kom du in i mitt liv, när jag är
hemma hos dig jävlas jag alltid med Ralle, haha! Men det är bara för att jag känt honom i
flera år. Det känns alltid konstigt
när jag är hos dig och sen ser jag Ralle, och han kallar mig fjortis eller att jag ska slå Linus
från honom. Folk fattar inte, men du gör det!
Minns du när du sov hos mig och din brorsa var där och vi bara höll på med dom och dom
typ tjaffsade om vems syrra var mest fjortis! Och såklart vann Linus och sa att det var jag..
IDA KARMESJÖ BJÖRK, KOMMER DÖ SNART AV ATT INTE FÅ TRÄFFA DIG!
När vi inte hade så mycket kontakt för en månad sen ungefär så sa jag att jag inte skulle
älska någon mest för att det inte skulle bli bråk mellan vissa.
Hoppas det inte blir det nu, men isåfall skiter jag i det. JAG ÄLSKAR DIG MEST,
jag menar det & ingen kan ändra på det. Jag kommer tvinga dig att vara med mig hela den
där helgen innan skolan börjar. Hahaha, men seriöst kommer döda dig annars!♥
Det finns ingen som du, mina vänner är underbara men du är det lilla extra i mitt liv, utan dig
skulle jag gråta varje natt, inte äta, inte dricka, inte raka benen, bara du fattar humorn.
Du betyder så jävla mycket för mig,
mer än allt annat. Du är lika mycket värd som min familj, det är inte bara du som är det
men du fattar själv nu att du är allt för mig, och jag är INGET utan MIN IDA!
"Du skryter inte ofta, jag leker inte känd. Vi föddes som stjärnor, och du dör som min legend"




Haha minns du när vi bytte byxor ute? ;)


Kommentarer
Postat av: Valeria<3

Känns som om att du bara saknar Ida... du skriver bara te henne.. men aja dit liv, o du får som sagt sakna vem du vill.

2010-07-22 @ 23:16:20
Postat av: Cajsa

Hej söt, allt bra ? <33

2010-07-24 @ 17:56:42
URL: http://snicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0