Saknar dig så det svider bästavän!

2010-07-20 @ 01:45:32
kategori:Serbien 2010 ♥ [0] Kommentarer
Det svider i mitt hjärta att inte ha dig här.
Det gör ont inom mig att höra att du har det bäst utan mig.
Vill göra allt för dig, vill inte leva utan dig.
Du är min bästavän, när jag är med dig älskar jag dig mest, på riktigt.
Men den här sommaren har vi glidit, inte haft kontakt alls.
Ingen kan krossa oss tillsammans!
Vi är starka ihop, utan dig är jag som när man klipper en sax
i ett tunnt tyg, det går av på mitten.
Vill inte fortsätta mitt liv utan dig, vill inte förlora en vän som dig, du är allt.
Jag är som ingen när du inte existerar i mitt hjärta.
Vad skulle jag göra utan det här året utan dig? Vad skulle jag ha varit då?
Hade inte varit den personen jag är idag,
du har fått mig till den Linnea Ljung jag är, du lärde mig hur mycket vänskap
betyder. Sen du kom in i mitt liv började jag leva för en ny person.
För min bästavän. För dig!
Det är nästan sorligt, nästan obeskrivligt. Saknar dig så jag spricker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0