...Två veckor kvar...

2010-07-18 @ 22:51:56
kategori:Serbien 2010 ♥ [0] Kommentarer
Tills vi åker till inget mindre än Montenegro, det kommer bli så himla skönt att komma ifrån
detta ställe som nästan börjar kännas som hemma. ;) Det är ju hur mysigt som helst här
men vill ju åka lite överallt! Vi kommer bo i en lägenhet, tar med mig datorn för att kunna se
på film (kommer inte blogga!), hyra trampbåtar, bada i havet, sola på sandstrand, och sola
när vi ligger på dom där sköna luftmadrasserna vi köpte, alltså såna man flyter på i vattnet!

Det kommer bli jätteskönt, det ska bli underbart att komma tillbaka hit sen och känna att det
bara är ungefär en vecka kvar tills jag åker hem. Guuuud vad jag längtar hem, saknar alla
där hemma i Sverige, alla vänner, familjen, detta var fan sista sommaren jag åker utomlands
utan min familj!♥ Jag åker ingenstans utan dom framöver. Haha... äsch klarar mig! ;)

Men ska jag vara ärlig har den här varit den bästa hittills, ändå skönt att komma ifrån allt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0