Troya

2010-07-27 @ 23:50:47
kategori:Serbien 2010 ♥ [2] Kommentarer
Hej! Kollade precis klart på Troya, vi tittade aldrig klart förut. Och nu..sitter man här igen
framför samma gamla blogg, samma tråkiga facebook, chattar med samma gamla hemska
och tråkiga människor! Nejdå ska inte verka tråkig..;) Chattar med underbaraste Jessica
& vi både verkar ha tråkigt, uppdateringen har iallafall varit bättre idag, ellerhur? Stolt. :D

Haha, känner mig elak..jag lovade Alicia en design ju men jag sa nej till att göra den idag,
men vafan varför ska jämt anpassa mig till andra? Kanske inte har lust att göra en design
till henne varje vecka, någon jävla gång får hon fan bli nöjd. Hjälper ju jämt med bloggen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: det var nån tävling typ vad din mamma heter och vad din favoriträtt är, det var du den här

2010-07-28 @ 00:16:26
URL: http://thatiswhoiam.blogg.se/
Postat av: anonym

knulla upp CRILLE Du värkar vafan vara kär i honom så TATT DU VET ÄR HAN MIN BARA MIN! DU SK AINTE KOMMA HÄR OCH BARA TA HONOM !

DITT JÄVLA SVIN OICH DU SKA INTE TRO ATT JAG LÄSER DIN BLOGG FÖR DÅ SPYR JAG BARA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-07-29 @ 13:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0