Torsdag morgon

2010-07-29 @ 09:26:29
kategori:Serbien 2010 ♥ [0] Kommentarer
Godmorgon allihopa!

Vaknade utav alarmet, vill ju inte sova bort hela dagen när det är så varmt ute? Solen
skiner här och det är jättefint väder. Hoppas poolen har värmts upp lite, nu får det fan
inte bli ruggigt väder mer innan jag kommer hem till Sverige. ;) Speciellt inte i Montenegro,
men det stod att det skulle vara fint väder tills veckan innan jag åker hem! Får se om
vädret ljuger eller inte. Tycker dom mest har fel med vädret jag, alltid när det ska vara sol
är det mulet. Alltid när det ska vara mulet bara så regnar det, spöregnar.

Nu ska jag väcka Alicia, om det nu går att väcka henne & sedan sätta oss vid det härliga
varma och sköna frukost bordet och sen byta om till bikini och drar ut och solar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0