Team?

2010-07-29 @ 02:30:48
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
" Är du i team Jacob eller i team Edward? "

Haha ärligt talat vad är det där för trams. "Åh, Edward är så snygg. Är i team Edward!",
så barnsligt egentligen. Jag bryr mig inte om det här. För det första, är inget Twilight fan,
filmerna är bra men är inte galen i filmerna så jag måste se dom 100 gånger igen efter
man sett den på bio! Men om jag var tvungen att välja team, är det ju självklart att jag
väljer team Jacob, han ser iallafall bra ut jämnfört med Edward.

Det är så löjligt allt ihop. Självklart är det era liv & ni kanske älskar Twilight så ni spricker.
Såklart har jag inget emot det men tycker det är så jobbigt och helt klart löjligt och bara
irriterande när folk skriker efter Edward och självklart skriker efter Jacob med. Inget liv? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0