Svar på tal

2010-07-24 @ 16:29:50
kategori:Serbien 2010 ♥ [3] Kommentarer


SVAR; Skriv ditt namn nästa gång!
Okej..förstår inte hur du vet det? Känner du mig eller..du kanske har sett mig, men jag
solar inte särskilt mycket på vintern sörru. Och jag kanske inte är lika brun året om som
jag kanske är nu och när jag kommer hem. Skriv vem du är nästan gång, & vadå hjärta?


SVAR; Hej Valeria!
Alltså vill inte verka taskig. Men jag skiter i vad andra tycker, jag kanske saknar Ida..?
Precis det är mitt liv och får sakna vem jag vill, varför skriver du ens en kommentar om
du ändå skriver sådär på slutet? Och mår själv dåligt när ni tror att jag bara saknar en
person? Tror ni det sjävla? Tror du jag bara har saknat Ida under hela den här sommaren?

Det är väl klart som fan att jag sakna allihopa. Om du känner att jag bara saknar Ida varför
skriver jag då hela tiden att jag vill hem? Jag vill HEM till mina vänner och familj det är väl
inte så svårt att fatta att jag saknar dig också?! Herregud, måste du vara sur? Och när sist
skrev du till mig på din blogg när du hade en? För flera månader sen vafan..! Aja love you ♥


SVAR; Hej Anonym!
Haha nej jag fotar inte med kamera eller något..;) Jag trycker på tangenten "Prnt Scrn" som
står för Print Screen, och sedan går jag in på Paint och trycker "Ctrl & V" alltså klistrar in och
sen beskär jag just det jag vill ha från sidan eller ja det man kopierade och sedan sparar. :)


SVAR; Hej Dina! :D
Som sagt så åker jag till Montenegro om 8 dagar, alltså på söndag nästa vecka! Och är där
i 10 dagar och sedan kommer jag hem den 20 augusti. DÅ SKA JAG VARA MED BÄSTA IDA!

Kommentarer
Postat av: Valeria<3

Jag är inte sur ? plus jag skrev inte nåt te dig på min blogg, eftersom jag aldrig bloggade kanske ? men aja skiit i -.-

2010-07-24 @ 18:06:57
Postat av: Josephine ♥

I miss you 2. Måste ses när du kommer hem :D

2010-07-24 @ 19:40:21
URL: http://jjosephinebroden.blogg.se/
Postat av: dina

hahaha!

Du skanar henne verkligen!!

Hoppas du kommer ha det kul i montenegro!!<3

2010-07-25 @ 14:40:25
URL: http://sweetbrowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0