Svar på kommentarer

2010-07-16 @ 23:15:34
kategori:Serbien 2010 ♥ [1] Kommentarer


SVAR; Hej Romina!
Okej..ska du börja nu igen? Kan du inte bara lägga ner någon gång, vi är färdiga med
varandra, vi är inte vänner och kommer inte bli. Vad vill du mig? Omogen...varför?!


SVAR; Hej Ebba K!
Självklart kan man ha flera bästavänner. Jag gjorde det misstaget att strunta i alla andra och
bara bry mig om min allra bästavän. Men lärde mig av mina misstag och har valt vilka som
är bland mina bästavänner, det är dom jag litar på mest & har mest kontakt med. Såklart har
ju underbara vänner, bekanta & annat sällskap men alla betyder ju såklart lika mycket. :)


SVAR; Hej Amse!
Jag gör inget speciellt med mitt hår. Det ända jag gör är att använder bra sorts schampoo
som gör så jag får lent och glansigt hår men annars använder jag lite hårspray bara (ibland!)


SVAR; Tjena, tjena!
Jo du, inte för att verka taskig och få dig verka efterbliven. Men du..ifrågasätt inte saker när
du inte kollat min blogg tidigare eller inte vet någonting. För det verkar vara så att jag tyvärr
är utomlands och hur vet du att det är fint väder hela tiden? Dags att fundera på det kanske..?

SVAR; Hej du Amanda..varför skriver du inte din blogg nu då..?
Jag kanske inte ville visa mitt nyvakna fula ansikte, är inte så fin när jag precis vaknat? Och
jag får väl hålla för mitt ansikte om jag vill, vad har du med det är göra, stör det dig eller?


SVAR; Hej Amanda gumman!
Alltså tänker inte säga hennes blogg, det skulle bara kränka ner henne, är ingen sån person
som trycker ner folk. Och vissa skulle säkert skriva elaka kommentarer till henne, så nej!
Men saknar dig gumman, vi måste ses..men när jag kommer hem såklart! Love you ♥
Jag vore tacksam om anonyma slutar skriva om dom inte vågar skriva sitt namn.

Kommentarer
Postat av: romina

du är omogen vafan kolla på dig. du leeker som fan och du ser ut som fucking grinchen (stavning) jävla snorunge har jag sagt att vi ska bli vänner eller? nej. varför ska jag bli vän med en sån äcklig patetiskt liten sak som dig. skaffa liv !

2010-07-19 @ 13:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0