Skriv på msn!!

2010-07-30 @ 13:15:54
kategori:Serbien 2010 ♥ [1] Kommentarer
Hej mina läsare!

Nu sitter jag och har piss tråkigt. Vad kan man hitta på en sån här dag..?! Solen skiner,
en självklarhet, men sola tänkte jag göra senare..och orkar inte vara med Alicia, hon är
så tråkig, hon är dålig på att hitta på saker! ;) Har testat allt. Varit inne på facebook och
kollat om det finns roligt folk där, på msn då?

Nej, samma där. Bara tråkiga människor förutom Ida då, för henne chattar jag med och
skrattar åt. Eller ja..inte skrattar, men hon är den ända sociala människan på den här
planeten känns det som. Har folk inga liv? Har ni lika tråkigt så ska jag vara snälla mot er
nu..nu har ni chansen att adda mig på msn: [email protected], skriv till mig! :D



Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud vad söt bild ! :)

2010-07-30 @ 15:12:57
URL: http://jjessiicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0