Så typiskt vänner

2010-07-25 @ 01:28:44
kategori:Serbien 2010 ♥ [1] Kommentarer
Det är så himla synd och typiskt att mina vänner blir sura eller såkallade avundsjuka
för att jag skriver till en person jag älskar.
Jag älskar såklart mina vänner på samma sätt, inte mer eller mindre. Bara för att
jag kanske skriver "Jag älskar dig mest" så har det ju en mening
men menar inte att ni andra är mindre värda. Jag älskar er också, så bli inte ledsna eller
tro att jag inte älskar er.
Älska är ett stark ord och kan såra folk och jag sliter ut det för mycket bara för att
JAG ÄLSKAR ER FÖR FAN.
Jag säger inte bara det utan jag menar det så blir inte arga på mig när jag skriver att jag
älskar någon annan än just du för det är inte som ni tror.
Ni är mitt allt, mina vänner betyder mer än allt för mig, kan inte leva utan er. Jag älskar
er flera tusen miljoner gånger runt jorden & tillbaka igen.
Ni förstår inte! Utan er är jag inget, men när jag har just er så har jag fan allt jag behöver!

Kommentarer
Postat av: Leonie

hahah men föriutt skrev du att man inte fick skriva ÄLSKAR DIG MEST TILL DINA VÄNNER , !

inget mennat men du blev skit arg på ida förutt dför hon skrev att hon älskade mig mest då skrev du man älskar aldrig någon mest! jag ahr flera v'ä'nner som säger sammas sak ,

2010-07-25 @ 22:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0