Resturang

2010-07-18 @ 21:54:05
kategori:Serbien 2010 ♥ [2] Kommentarer
HEJ ALLA LÄSARE! :D

Här myser man när det regnar och mullrar utomhus. Älskar känslan. Kom hem för kanske
en timme sen från en sjukt mysig resturang, jag åt så jag nästan sprack. Jag och Alicia åt
kött och pommes frites, våran favorit! Och så fick vi någon slags pizza sallad till, väldigt gott.
Till desert eller så kallad efterrätt åt vi jättegod fruktsallad med glass, åh gud älskade det!
Och tyvärr så tog vi inga bilder idag, såklart så glömde vi kameran, typsikt...

Gissa vad det var mer där? Det var något bröllop, skit annorlunda musik, och liksom det var
på ett motell, vem väljer att ha bröllop där? Haha..iallafall så var det roligt att se. När jag
kom hem försökte jag fixa lite på rummet men orkar verkligen inte ta hand om annat idag.
Vill ju bara ta det lugnt, liksom bara för en endaste dag! Loggade in på bloggen, hittade bara
ursöta kommentarer, och på facebook som ni kanske såg i inlägget. Linnea ♥ bloggläsare.

Kände för lite förändring idag, så hade lite annorlunda frisyr. Vad tycker ni..?! ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jätte fin gumman :D <3

2010-07-18 @ 22:25:49
URL: http://sweettiger.blogg.se/
Postat av: Elin

fint :) alla frisyrer passar på dig<3

2010-07-18 @ 22:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0