Nödvändigt

2010-07-16 @ 03:40:11
kategori:Life of beauty ♥ [7] Kommentarer

Så himla moget skrivet. I'm so happy! Kul att du skrev din bloggadress också, jo Amanda du
vet att jag kan anmäla dig för det här va? Okej..ska inte verka töntig, tar inte ens åt mig,
men du ska veta att jag slutar inte blogga för att du hatar min blogg eller ber mig sluta. Gud!!

Du ska passa dig, jag är inte Kissie, vafan tror du jag som inte ens är en storbloggare ska ha
över flera tusen läsare. Ehm..nej? Är iallafall stolt över mina 300-500 läsare, så säg inget du.
Vill inte ha dig dränglande på min blogg, dra är du snäll. Men tack för mailet sockertopp...! :D

Kommentarer
Postat av: dina

Dumt gjort!!

moget att skriva så va!!:(

2010-07-16 @ 11:47:26
URL: http://sweetbrowny.blogg.se/
Postat av: Amandatorrez :) <3

vad heter hennes blogg ? :o

2010-07-16 @ 12:25:30
Postat av: romina

du är så fucking omogen och ful hahahahahaah !

2010-07-16 @ 12:57:31
Postat av: Valeria<3

HAHAH jävla tönt hon e! asso ey, haha jag kan säga på gud att du inte ens kan blogga?:S och du är bara avundsjuk för att Linnea är bra på de, och för att alla älskar henne för den hon är , inte för den hon spelar att vara.. så om du tkr att hennes blogg suger vrf sitteru framför datorn och läser hennes blogg ? uff skaffa ett liv ist!

2010-07-16 @ 20:53:50
Postat av: Valeria<3

HAHAH jävla tönt hon e! asso ey, haha jag kan säga på gud att du inte ens kan blogga?:S och du är bara avundsjuk för att Linnea är bra på de, och för att alla älskar henne för den hon är , inte för den hon spelar att vara.. så om du tkr att hennes blogg suger vrf sitteru framför datorn och läser hennes blogg ? uff skaffa ett liv ist!

2010-07-16 @ 20:55:10
Postat av: Anonym

den där amanda har fan rätt ! din blogg suger , pff !

2010-07-16 @ 22:53:56
Postat av: Valeria<3

och du din anonyma människa, amanda vågade iaf skriva sitt namn men inte du -,- så ist för att sitta framför datorn och kommentera idiotiska kommentarer, SKAFFA ETT FUCKING LIIIIV!!! har inte ni nåt bättre för er eller asssssooooo!!!!

2010-07-16 @ 23:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0