Nattblogg!

2010-07-27 @ 02:37:30
kategori:Serbien 2010 ♥ [0] Kommentarer
Tja tuffingar!

Är värsta nattugglan, sitter här och har precis gjort en ny design. Hade bara tråkigt så
slängde in den bara, den är tillfällig dessutom. :) Statestiken är skit bra också för att vara
två på natten! Både jag och Alicia ligger i sängen med varsin dator och bloggar, normalt va?
Fast hon ligger i sitt rum och bloggar på www.twilightdiaries.blogg.se, förresten det har
kommit väldigt mycket nyheter för er som är intresserade. Så checka in bloggen, värt det!

Jag mår verkligen piss över bloggen. Älskar liksom att blogga & så förstörs allt, er idioter som
kommenterar anonymt och tror ni är roliga? Ni är skit irriterande! Och så vet jag absolut inte
vad jag ska blogga om, det är skit tråkigt & får sån ångest, panik, stress.. Snälla hjälp mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0