Music is my drug

2010-07-20 @ 02:08:45
kategori:Serbien 2010 ♥ [1] Kommentarer

Ligger här och nynnar till låten ovan. Älskar den. Alicia gick in och la sig och sov. Tråkig
hon är, hon har varit så hela dagen! Bara varit grinig och inte velat gör någonting som jag
vill? ;) Det är så himla typiskt henne att vara så, just mot mig!

Imorgon har jag ingen aning om vad som händer? :) Tror inte det är något speciellt vi ska
göra. Hoppas vi åker till stan eller något annat kul, kanske det där Tivolit med massa roliga
karuseller, mycket läskigare än på grönalund. Mohaha! Kuligt, tråkigt det här inlägget blev,
men ska snart slumra till och försöka gå upp tidigt imorgon. Försöka? Ett måste.

Hahaha! Jag och lilla snuttan, har skit mycket bilder jag inte laddat upp? Whatever. ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia !

Love u ! <333333

2010-07-20 @ 21:13:20
URL: http://ffabulouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0