Lite irriterad nu..

2010-07-28 @ 17:46:07
kategori:Serbien 2010 ♥ [1] Kommentarer
Nu ska ni ha klart för er..:) Jag är så jävla trött på anonyma kommentarer nu så jag kräks!
Jag bryr mig inte om det är en snäll eller elak kommentarer, det struntar jag fullständigt i.
Men våga stå för vilka ni är istället för att skriva utan namn & blogg "älskar din blogg" eller
"du är så jävla ful" vad är det för mening då att kommentera? Även om det är kränkande,
snällt, elakt så ska ni ändå veta att jag tar bort alla anonyma kommentarer från och men nu
för jag orkar inte se skiten. Skriv namn eller skriv ingenting alls!

Såklart man kanske glömmer skriva in namnet, men då kan man iallafall skriva en endaste
liten kommentar till och skriva att man glömde det. För vill ni har svar på något eller undrar
något så skriv förfasiken inte anonymt, blir så jävla irriterad! Ursäkta mig...;)

Kommentarer
Postat av: emilia

Jag saknar dej linnea <3 :)

2010-07-30 @ 08:03:14
URL: http://uundeerbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0