Jävla idiot!

2010-07-27 @ 17:36:54
kategori:Serbien 2010 ♥ [1] Kommentarer
Åh, har fan damp på en person på facebook. Han tror vi är vänner, typ bästavänner,
han kan fan dra åt skogen & skaffa sig ett liv istället för att vara på mig hela tiden och
hacka & greja. Fan vad irriterad jag blir, så fort jag loggar in på facebook så kommer
en chatt ruta upp "Hej sötnos", varenda jävla dag. Och jag säger att jag är upptagen
och inte orkar prata & då får man helt plötsligt skit för att jag dissar honom och typ
stänger honom ute..?! Vart fan vill han komma.. Vi är inte vänner, inte ens nära, stick!

Är inte en sån person som får lätt damp när någon försöker vara trevlig, men han är
fan för mycket, skit jobbig! Vi har träffats några gånger, och han verkade trevlig och
vara en mogen kille. Hade helt fel, bara ett irriterande svin som försöka styra mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Linnea ♥

SV: Kommentera andra? Ja eller asså dem flesta kommenterar min & jag skriver svar. ♥;)

2010-07-27 @ 20:10:01
URL: http://quiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0