Jävla anonym

2010-07-28 @ 02:02:37
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer


SVAR; Hej!
Vet du vad? Jag är jävligt trött på dina idiotiska kommentarer. Säg vem du är förfan istället
för att vara feg & tro att jag tar åt mig? Du..mina vänner är precis lika mycket värda, förutom
att Ida är min bästavän som jag kanske vill umgås med lite extra. Vad är problemet? Är du
min kompis eller..? Nej, för mina vänner skriver inte sånna här idiot kommentarer & åsikter..!

Haha och vadå "När jag var med dig då..", har inget minne av att jag har suttit och slösat min
tid åt att redigera mina ben när jag är med en kompis? Fortsätt ljuga själv du bara, vad kan
du vinna på det? Ingenting. Sluta läs min blogg om du bara ska dräggla här med dina åsikter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0