Intressant inlägg!

2010-07-23 @ 15:06:10
kategori:Serbien 2010 ♥ [0] Kommentarer
Tjena alla lovers!

Är dyngsur, har badat med Alicia i typ en timme. Eller ja...;) det blev en timme för jag var
tvungen att hoppa i poolen igen för att ge ungen stryk! Det gick också, ni vill inte veta vad
som hände där i. Sitter iallafall här i sängen och det droppar om håret, min bikini är blöt
också, typ allting. Måste byta om snart så jag inte blir kall och sjuk. Liksom, vem vill det..?

Ska typ snart äta pannkakor, chattar också med världens bästa Ida Karmesjö Björk, min
älskade och underbara bästavän! :D Har skrattat åt henne så jag nästan grinat, hon är för
rolig. Tralala, vad ska jag mer säga då? Det var typ allt, kommer väl tillbaka må jag tro?
Om inte, så hörs vi imorgon, för jag har världens sämsta blogglust, har inget att skriva, det
verkligen suger. Men ni får skylla er själva ni ger mig aldrig bloggtips. Hörs väl kanske då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0