Inte syskon...

2010-07-30 @ 10:33:43
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Får fortfarande kommentarer och frågor om jag & Alicia är syskon..och NEJ! Vi är inte
syskon. Har känt henne så jag inte ens minns hur länge, träffade henne första gången
när jag var 10 månader och hon typ var nyfödd! Sen dess har vi tjaffsat om allt, det
finns inte någon gång vi inte har bråkat när vi ses. Men den här gången, nu i sommar,
har varit det värsta någonsin. Hon låter mig inte sova på kvällarna, så därför håller hon
mig uppe ända till klockan 4. Hon drar mig i håret, slickar på mig, bits, kastar kuddar,
tar mitt täcke när jag sover och springer in och gömmer det.

Hon tar däremot också mitt smink ibland utan att fråga, tar sista juicen som vi ska ha till
frukost, sista påläggen utan att fråga snällt om jag vill ha! Säger nej till att bada när jag
frågar och sen går och badar ensam när inte jag märker. Sätter på högsta musiken när jag
ska somna. Som ni kanske förstår så är hon inte direkt världens snällaste person! Men vi är
som systrar för att vi känt varandra så länge, hatar henne verkligen! Älskar ju henne ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0