ICE CREAM

2010-07-26 @ 19:49:29
kategori:Serbien 2010 ♥ [2] Kommentarer
Hej alla glada!

Sitter och ugglar mig framför datorn...;) Har nyss ätit och badat. Skit kallt i poolen nu, tror
att det blev kallare efter det regnade! Imorgon tittar solen fram igen, skönt som fan. Det har
varit lite ruggigt senaste dagarna. Ska kanske följa med Miroslav, Rajna, Alicia och Heléne
snart och ta en glass, vet inte om jag orkar följa med. Då måste jag klä på mig, för det är
ganska kallt ute, vem vill äta glass då? Tror jag istället tar en dusch och sedan kollar på tv..!

Har chattat med pappa och några andra på msn, åh ni bloggläsare är för söta. Fortsätt skriva
på facebook blir jätteglad. :D Alltså ni får verkligen ursäkta min urdåliga uppdatering, men
jag orkar verkligen inte blogga hela dagarna. Men idag ska jag försöka gå igång lite mer men
då vill jag se lite mer statestik & kommentarer för att bli på blogghumör.. X O X O ♥

Kommentarer
Postat av: L♥

L o v e y o u r h a i r g i r l !♥

2010-07-26 @ 21:02:25
URL: http://quiza.blogg.se/
Postat av: Martina

saknar dig mest ! :( <3

2010-07-27 @ 14:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0