@ home

2010-07-28 @ 21:54:04
kategori:Serbien 2010 ♥ [0] Kommentarer
Tjena hetingar! :)

Nu är jag hemma, eller ja..hemma & hemma..i huset efter att ha varit på det där stället
där vi åt pannkakor här om dagen, remember? Fast idag åt vi inte pannkakor, vi drack
sprite, milkshake & jag åt banana splitt och Alicia åt fruktsallad. Allt är så himla gott. Men
det var för mycket grädde på min, inte så superduper gott då!

Smsade lite med mamma också, dom har kommit fram till Öland nu, det innebär att min
och Idas storebror är ensamna hemma hos mig nu?! Hur kan mina föräldrar lämna dom
killarna där själva..det kommer se förjävligt ut när dom kommer hem på söndag! Vi åker
om varandra, när dom kommer hem så åker vi, vi kommer inte höras på 10 dagar. Men
det gör inget för kommer ju hem en vecka efter ungefär. Skit i föräldrarna, ska ju fan till
Montenegro, vem vill tänka på annat..? :D Fan vad hett det kommer bli alltså.

Bilder kommer sen. Ska chatta med bästavän nu, så vi får höras lite senare om
inte det här jävla internet stängs av. Hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0