Hissar & dissar!

2010-07-29 @ 11:55:53
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer


♥ Sommar
-
Självklart så hissar jag sommaren! Så härlig, speciellt när man är utomlands,
då man blir brun fort på kroppen & bara njuter. Men dissar denna sommar lite för att jag fått
vara ifrån alla mina vänner och hela min familj. Annars har den varit toppen! :D


Systemkameror - Dom är verkligen skitbra. Ska önska mig det i julklapp tror jag. För jag
får oftast det jag önskar mig, men dom är så jäkla dyra & jag vill alltid ha det dyraste på
julafton. Jag är en sån som hellre får en sak som är dyr och pengar istället för massa annat!

Serbien - Det är så fint här, man kanske tror att det är ett vanligt land som är skit tråkigt.
Då kan jag säga att det är jättefint, det finns mycket kyrkor, stora som satan men underbart
vackra. ;) Önska det fanns sånna i Sverige! Det finns inte bara det, utan det finns hur många
olika resturanger till exempel överallt. Skitgott kött, god dricka, och ja dom har allt möjligt
här. Och självklart supervarmt. Föredrar detta land, helt fantastiskt!

Ida Karmesjö Björk - Hon hissade mig så vill ju hissa henne då. Min bästavän, jag saknar
henne sjukt mycket. När jag kommer hem då jävlar ska vi vara jämt när vi kan och när vi
inte ska vara med andra! Du är den bästa som hänt mig & jag älskar dig verkligen mest!! ♥
http://www.serbien-reisen.de/belgrad%20Hram-svetog-Save.jpghttp://blog.aggeman.se/pentaxk100.jpg



Falska vänner - Det är det värsta jag vet. Att man hittar en vän man verkligen litar på
och tycker om och är verkligen skitsnäll. Och sen är den raka motsatsen. Det absolut det
värsta jag varit med om när det hänt mig. Blir så ledsen och vill ge personen flera chanser
till för att jag älskar den så mycket, men man kan inte ha alla vänner hela livet. That's life!

Min blogg - Den har blivit så tråkig, skriver bara skit tråkiga saker som "Hej idag har
jag.."
Hur kul är det? Måste verkligen komma något mer att blogga om mer än om min dag!

Justin Bieber - Ja hörrni..nu säger ni säkert "OMG! Linnea Ljung dissar Justin Bieber" Och
ja..jag dissar självaste lilla söta Justin. Inte för att jag inte tycker om honom utan för att jag
är beroende av honom. Han är inte perfekt, han är inte sötast i världen, men varför är han då
så jävla söt? Trodde jag tröttnat, men tröttnar fan aldrig. Och det är ännu värre att få veta
att jag ändå aldrig i hela mitt liv får träffa människan. Justin försvinn, du förstör mitt liv..! ;)
http://www.j-14.com/2010/06/JustinBieber.jpg


Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Fin blogg! :)

2010-07-29 @ 12:24:52
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: Micheliina :3

Justin Bieber suger k*k! xd

2010-07-29 @ 16:08:09
URL: http://michiiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0