Hinner inte tänka..!

2010-07-27 @ 21:40:25
kategori:Serbien 2010 ♥ [1] Kommentarer
Alltså fyfan vad tiden går fort. Man hinner inte ens tänka innan det redan gått 5 minuter.
Känns som jag badade nyss men det var för kanske 3-4 timmar sedan? Holy Jesus, It's true!

Fan också, snart är det dags att göra Alicias design också, tiden går verkligen för fort,
egentligen orkar jag inte göra designer åt henne hela tiden men det går liksom inte att säga
nej till henne! Hon är som min syster, och jag ställer upp i alla lägen. Inte alls?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Linnea, jag har en fråga som jag gärna vill ha svar på.

Jag vann en tävling förut, och som pris skulle jag få en design av dig, men jag har inte fått det än.

jag förstår om du inte vill göra en, det är okej.

men om du orkar och har tid så skulle jag gärna vilja ha en.

P.S älskar din blogg läser den varje dag! :D<3

2010-07-27 @ 23:48:19
URL: http://thatiswhoiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0