Godmorgon Sverige!

2010-07-30 @ 10:44:32
kategori:Serbien 2010 ♥ [0] Kommentarer
Hej alla bloggläsare ♥


Eller rättare sagt godmorgon.
Vaknade klockan 9, utav mig själv. Somnade tidigt igår,
så jävla skönt det var att sova ordentligt. Det är trist när Alicia inte vill gå upp när man
väcker henne och inte vill vakna & sen är hon arg när hon vaknar sent. Det har hänt
ett par gånger! Men tror hon ligger halv vaken och kollar på Eclipse där inne på sitt fina
rum. Solen skiner, och väntar bara på att det ska bli lite varmare så det är stekhett på
terassen, då är det som varmast, måste sola mycket nu, det är ju bara 3 veckor kvar
till Sverige och man vill ju liksom inte komma tillbaka utan att ha solat ihjäl sig?!

Men vad ska jag göra utan Alicia sen då? Ingen att bråka med, ingen att brottas med i
poolen, ingen som drar mig i håret, ingen som drar ner mina badtrosor när vi badar, så
tråkigt kommer det vara utan henne. Det kommer ju självklart vara helt underbart utan
henne men ändå inte..hon gjorde min sommar fantastiskt!! Kommer saknar dig babbs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0