Fixa, fixa, fixa

2010-07-30 @ 19:02:26
kategori:Serbien 2010 ♥ [0] Kommentarer
Hej alla läsare! Tror det är dags att börja göra i ordning sig, vi ska ju till resturangen ikväll,
eller snarare om några minuter, vet inte vart Alicias mamma försvann, hon kommer nog
tillbaka snart. Måste sminka till mig lite, fixa håret & byta om, man vill ju inte komma dit ful
och tråkig heller. Gud att det ska vara så jobbigt att vara tjej..bara fixa och fixa hela tiden!

Pratade nyss med bästavän, vi hade en ganska tråkig konversation men hon var med en
kompis då är hon alltid lite seg & tråkig. ;) Snäll jag är då, helt otroligt! Alltså jag hatar msn,
det är typ helt dött där och inga roliga att chatta med. Mitt liv suger! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback