Du är som den luften jag andas in

2010-07-16 @ 02:51:18
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
Du är som vatten i öknen, som rosen på kvisten.
Du är mitt hjärta, min kärlek. Mitt liv är uppbyggd av den kärlek du ger mig.
Klarar mig inte utan dig, du gör mig starkare än nånsin.
Det är dig jag älskar dig, det är du som får mig att le, ger mig liv, luft.
Utan dig är jag som blommor utan vatten,
eller som ett ljus vilse i mörkret, som en vissen blomma, är som den svagaste
människan på jorden utan dina lätta andetag.
Utan kärlek ingen vänskap, utan vänskap ingen kärlek. Du är min vän, men ändå mer.
Du är allt. Du är mitt liv. Min livsglädje, min sommar, min sol.
Skulle aldrig, aldrig, aldrig nånsin välja någon före dig älskling, för du är värd mig.
Du är perfekt. Perfekt för mig, precis som du är.
Det är dig jag vill leva hela mitt liv med, det är dig jag vill ha, det är dig jag vill somna
bredvid, det är dig jag vill dö tillsammans med.
Önska allt kunde vara som jag ville, önska att det var på riktigt, men jag lever i fantasin!
Du ska veta detta, du ska veta att jag menar det oavsett vad.
Jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: dina

jätte fin!!<3

2010-07-16 @ 11:50:59
URL: http://sweetbrowny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0