Dåliga saker...

2010-07-23 @ 20:06:06
kategori:Serbien 2010 ♥ [0] Kommentarer
Åh, får sånna här störda saker för mig. Det finns så mycket dåliga saker jag har
börjat med och det blir en vana, kan inte sluta...;)
Nej, är inte så stolt över det, aldrig!

1. Har börjat dra bort mascaran med naglarna istället för att tvätta bort mascaran med tvål
och vatten det skulle vara tusen gånger lättare. Dels att ögonfransarna lossnar och blir sämre
när man gör det. Fy mig. Måste verkligen försöka sluta, det är inte ett dugg bra.

2. Svär väldigt mycket, okej alla svär. Känner inte någon som inte brukar svära. För vissa är
det fult att svära och för vissa är det en vana. Som det blivit för mig, finns inte en dag under
den här hela sommaren då jag inte använt orden..fan, helvete, fuck you, och ja alla såna ord.

3. Bita på naglarna!! Jag hade slutat, fick långa naglar och målade fransk-manikyr men i juni
började jag små bita ner naglarna lite för jag inte orkade fila. Men har blivit lite bättre...typ..

4. Jag har börjat bli lite bitchig, eller inte på ett dumt sätt utan för skojs skull. Tro mig, är inte
en sån person som går runt och snackar skit, kaxar, och kollar snett. Så himla onödigt med
sånna saker vissa personer har för sig. Varför inte bara vara snälla mot andra liksom..?! Ja
kom till saken..jag menar inte bitchig bitchig utan bara typ "bitchig röst" eller vad man säger.

5. Sitter mycket vid datorn. Det är ingen nyhet, och menar inte bara under denna sommar,
utan jag sitter dagligen kanske 3-6 timmar varje dag. Inte här, men hemma. Det är inte så
bra, det är inte bra för kroppen och typ huvudet? Och så missar man så mycket, men jag
bloggar ju liksom för eran skull och vill vara snäll och uppdatera mycket. Ska skärpa mig nu.

Ja...:D Vad tycker ni om mig? Verkar jag normal? Inte ett piss. Jag tar bort mascaran med
naglarna, svär, biter på naglarna, har bitchig röst, datornörd. Så jävla intressant liv, visst? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0