Dagens fråga!

2010-07-27 @ 03:50:06
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer
" Redigerar du dina bilder i Photoshop? "

Svaret är..självklart inte..! Jag orkar inte sitta och redigera alla mina bilder som jag finns
med på. Även om jag kanske inte har världens smalaste kropp så sitter jag heller inte och
redigerar dom för det. :) Vissa bilder kanske ser redigerade ut men jag ändrar bara kontrast
och ljuset. Ändrar inte mig eller annat på bilder, absolut inte. Det är bara onödigt.

För det första så ser man att det är redigerat, det blir liksom ojämt, inte snyggt. Och jag är
inte som Kissie som sitter och redigerar sig för att se snygg ut, hon gör henne smalare, och
lägger till smink osv.. Jag lägger förstås till blingbling ibland, det beror på vad det är för bild.
Haha herregud, slösar inte min tid till att sitta & redigera mina bilder. Aldrig! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

palla ljuga... när ag var me dig då sa du att du redigerade dina bilder vid bennen palla ljuga -.-

2010-07-27 @ 19:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0