Brownie

2010-07-29 @ 17:18:02
kategori:Serbien 2010 ♥ [1] Kommentarer
Hej bloggen & alla läsare! :D

Nu har man solat och jobbat på brännan lite. Har kollat på mtv lite också, för första gången
på evigheter jag verkligen tittar! Har just nu damp på en anonym som skrev att jag tar Crille?
Vem är du om jag får fråga..? Gillar bara Crille som kompis, holy jesus. Bråka om killar är
det onödigaste som finns, så ta honom du. ;)

Ikväll är duschen ett måste. Måste raka benen, tvätta håret, smörja in mig, osv. Och tvätta
bort kloret från poolen & allt smuts. Och kanske dags för en storstädning på rummet? Maybe.



Kommentarer
Postat av: cajsa

Finast <3

2010-08-02 @ 21:44:17
URL: http://snicks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0