Åh.. Överlycklig

2010-07-28 @ 00:46:24
kategori:Serbien 2010 ♥ [1] Kommentarer
Gissa vad..? ;) Helgen efter jag kommit hem så ska jag och min familj åka ut till ön
i Stockholms skärgård. Vi brukade vara där på somrarna med min farbror och hans
fru! Och mamma sa att jag och Linus (min storebror) kanske får ta med oss en varsin
kompis. Och då skulle Linus ta med sig Ralle, och jag tänkte ta med mig Ida. Ralle
är Idas storebror, haha hur ska det gå? Men det blir säkert jättekul, ska fråga Ida!

Då åker vi på fredagen efter skolan med sportbilen till Arkösund & sedan tar motorbåten
ut till ön, alltså det är ju en liten ö för bara oss med 4 hus. Hur mysigt som helst, det är
nog inte iskallt i vattnet så man kan nog ta ett dopp. Gud nu längtar jag till det istället..!!
Hoppas bara Ida & Rasmus kan. :D Det skulle vara skit roligt, brorsor & systrar..

Åh jättelänge sen jag var där. Jag är den lilla blonda saken där..VILL DIT NU..!

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEMEN OJ ALLA DIA VÄNNER VAR VERKLIGEN LIKA MYCKET VÄRDA PFFFF

2010-07-28 @ 01:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0