3 veckor kvar..

2010-07-29 @ 02:46:04
kategori:Serbien 2010 ♥ [0] Kommentarer
Nu börjar nedräkningen..

Japp, bara tre veckor kvar tills jag kommer hem till käraste Sverige. Hur skönt som helst.
Checkar runt lite på facebook nu också, tråkigt som fasen, har ingenting att göra. Och ska
inte sova nu. Har lovat mig själv att uppdatera bloggen! Håller vad jag lovar. Eller gör jag?
Har lovat också att när jag kommer till Sverige ska jag sluta äta chips, godis och allt sånt
bara för att jag inte vill gå upp i vikt. Är nöjd med min kropp & min vikt och vill inte gå upp.

Hoppas jag kan hålla det löftet. Kanske får betalt? :) Men ska ju självklart äta någon gång
då och då. Klarar mig inte utan choklad. Det är mitt liv ju, kan inte leva utan choklad i mig!



Inte sådär jättefina bilder alltså. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0