14.09

2010-07-27 @ 14:09:33
kategori:Serbien 2010 ♥ [1] Kommentarer
Sov länge idag för jag vet att det inte är så varmt så att man kan sola, väntar bara på
det vädret. :) Vaknade för en timme sen ungefär, och somnade ganska sent igår också,
inte alls bra. Får verkligen vända tillbaka på dygnet nu så jag iallafall vaknar av alarmet
hemma när jag ska till skolan..;) Jag är ju inte direkt morgonpigg!

Vad ska ni hitta på idag? Jag har ingen aning, vara hemma & mysa. Slänga på sig sköna
mjukisbrallor och kolla på film hela dagen. Men problemet är att vi inte har några filmer
vi kan se, eller jo men vi har sett alla och har tröttnat, vi får kolla på datorn helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: milla <3

fint hår! :)

besök gärna min blogg! ;**

2010-07-27 @ 22:09:48
URL: http://stoltpolack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0