-

2010-07-22 @ 21:56:09
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
FAN TA DIG!
Jag respekterar dig, lika mycket som jag alltid har gjort. Men fan heller att jag har
respekt över det du gör mot både din och min vän. Accepterar inte att du blir sur på henne
utan att förklara vad hon gjort! Accepterar inte heller att du ger henne skuld och
skit för ingenting och från ingenstans. Varför gör du alltid såhär? Visst det kanske är mitt fel
för att jag kommer in i bilden. Men det är fan inte heller min mening att göra så ni
bråkar! Vill inget hellre än att ni är vänner, fattar ni inte hur skönt det var när ni slutade
bråka och slutade blanda in mig? Det var som att vinna en miljon på lotteri.
For god sake, sluta behandla varandra såhär! Var vänner föralltid eller var inte vänner alls!
För orkar inte med ledsna personer som jag verkligen inte kan skita i,
jag måste ju också bry mig men vill samtidigt inte lägga mig i och det ska jag inte heller mer.
MEN VAFAN, DET HÄR ÄR FAN OACCEPTABELT!
Jag har älskat er båda lika mycket en gång i tiden, jag är inte på någons sida men vill bara
erat bästa, sluta håll på nu! Var vänner istället för att vara osams i onödan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0