Världens sämsta klass!

2010-12-02 @ 22:41:27
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
Allvarligt, inte för att vara taskig! Men våran klass är fan den sämstaste och
stördaste jag varit med om. Kan verkligen få utbrott på den ibland!

Holy shit, alltså vi måste ha en special grupp för att vi ska lära oss att stärka vårat
självförtroende inför klassen och våga stå upp för vad man tycker och tänker. Liksom, det
har väl inget med klassen att göra? Våran klass är den stökigaste som finns, det kan ta en
hel lektion till att bara vänta på att alla ska vara tysta..Ska man behöva sitta & vänta på några
omogna killar (vissa tjejer också!!) att dom ska hålla käften! Jag vill lära mig någonting,
jag vill kunna komma in på ett gymnasium med bra betyg och inte få omdömmen om att jag
inte har visat vad jag kan p.g.a att jag inte kan det när klassen stör hela tiden.
Men allt är inte klassens fel heller, vi har också världens jävligaste lärare som alla typ.. hatar?

Iallafall, vad ska man med den där jävla skit gruppen till? Vi håller liksom på att rulla in oss i
kanelbullar och har nalle kort för att visa hur man känner sig precis just då?! Allvarligt talat, blir
fan helt chockad! Ska vi behöva sitta som barnungar och lära oss att samarbeta med klassen
genom att göra dagis övningar. Det vi håller på med i den gruppen gör min mamma med sin klass
som är en etta. BLIR BARA SÅ JÄVLA IRRITERAD PÅ ATT MIN KLASS ÄR SÅ HÄR. Det är på
grund av oss att vi inte får våran 2 timmars rast, istället har vi den där gruppskiten på våran rast!!
Åh, kan inte alla jobbiga & störande omogna dra åt helvete! Väx upp.

Ni verkar ju ändå tycka att det är roligt att rulla in er kanelbullar så det kan ju ni fortsätta med om
ni vill. Haha, det är ingen som blir förvånad direkt. :)




Nu kan jag säga godnatt ordentligt. Puss&kram, förlåt för dampen ;)

Kommentarer
Postat av: ja du

så är killar i den åldern. de i min klass håller oxå på ibland, man får stå ut tills de mognar till (om de gör det :S) :P

2010-12-04 @ 19:01:22
Postat av: L I N N E A '

Sv: Haha, alla har typ adhd, ingen kan sitta still (:

2010-12-04 @ 19:20:46
URL: http://ddeliciouus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0