// Valeria Angeles

2010-12-22 @ 23:09:13
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Älskling, jag vet inte hur jag ska börja. Det är så mycket jag vill säga och har sagt, men säger det igen! De smset du skickade igår OMG, mina tårar bara rann och rann. Varför är du så underbar? Varför är du så äkta? Du är den vännen/syster som jag aldrig vill förlora, som vill flytta tillsammans med när vi är 18, som vi alltid önskat! Du anar inte hur mycket du betyder för mig! Du är den som får mig att må bra, den som får mig att le, den som får mig att skratta, den som får mig att inte ge upp! Vafan skulle jag göra utan dig? Utan mi galna flaquita, som alltid får mig att garva så att jag nästan börjar gråta, mi flaquita som alltid finns för mig, mi flaquita som alltid får mig att känna mig älskad asso allt allt! Alla våra minnen kommer att stanna i mitt hjärta förevigt! Du är den vännen som jag vill hålla kontakt tills vi är vuxna med barn, och berättar alla våra minnen, allt galet vi har gjort, precis allting! Du är så sööööt! Du vet själv att jag vill ditt bästa, att jag finns för dig när som helst och att jag älskar dig så in i......! Bara att se dig ledsen blir jag ledsnare, ingen får såra dig! INGEN! För den som sårar dig kommer att ha med mig att göra! Förstår inte hur några kunnat såra dig, fattar inte! Du gör inget! Bara finns för dom, du gör bara de rätta, inte som några omogna som inte vet vad dom ska göra. Asso kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig, och hur MYCKET jag älskar dig! Du finns i mitt hjärta idag, imorgon och föralltid!!!!
JAG ÄR DIN FLAQUITA OCH KOMMER ALLTID ATT VARA DIN!!!
TE AMO TANTOOOOOOO!!!!!!!!!!!
Jag längtar så mycket till imorgon, har inte träffat dig på ung 2 veckor, pga att du är sjuk!:( Så nu orkar jag inte, och bara måste träffa dig imorgon och hare kuliiiggttt som alltid bebe!! :D
Hahaha asso OMG FATTA JAG ÄLSKAR DIIIIIGGGGGG!!!
JAG VET ALLT OM DIG OCH DU ALLT OM MIG, JAG KAN VERKLIGEN INTE LJUGA FÖR DIG, KAN INTE!! FÖR DU ÄR MIN SYSTER, SOM JAG ÄLSKAR MER ÄN .............!!! :D
Te amo amorsita, y siempre te amare! ♥
Den här låten! Börjar alltid gråta när jag lyssnar på den, och mer näru skickade den till mig!
Vi har så många låtar som påminner om oss två!!
GLÖM ALDRIG ATT JAG DIN VALERIA ANGELES MUÑOZ ÄLSKAR DIG SÅ F*CKING MYCKET!!!
Finns tusen bilder!! :*
// Valeria Angeles ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0