Diss, diss, diss!

2010-12-07 @ 21:59:00
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer


DEN NYA FACEBOOK PROFILEN! Gud, hatar den! Så himla komplicerad. Därför har jag
inte valt den på min profil, har den gamla vanliga men stör mig istället på när man klickar
in på andras profiler som har den. Sjukt jobbigt. Man fattar nada rent ut sagt.
Man hittar ju knappt vart man ska skriva i någons logg eller gå in på någons bilder?!
Förjävligt. Hatar när det kommer såna där uppgraderingar, man är så ovan vid allt nytt ;)

Visst börjar det hända väldigt mycket negativt här i bloggen? Not good.

Iallafall STOR FET DISS!!

Kommentarer
Postat av: veris

veet, den suger och jag råkade ändra till den och nu kan jag typ inte byta tbax :(((

2010-12-08 @ 15:23:44
URL: http://www.veris.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0