Alicia!

2010-12-30 @ 22:20:40
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej alla! :)

Nu sitter jag med Alicia bredvid mig. Jag vaknade typ halv elva idag och städade lite på rummet osv.
Sen vid fyra så mötte jag Alicia i Haninge C, och hon skämde ut mig där (som vanligt!)
Sen när vi skulle hem så gick vi på fel tåg, vi råkade åka åt andra hållet så vi fick typ vänta ett tag tills
tåget kom. Och sen när vi gick på tåget så kom jag på att jag hade glömt ena min påse med H&M
grejer i bl a. hårfärg så var vi tvungna att springa tillbaka och hämta den. Haha, så synd om oss! ;)

Vi har iallafall ätit tacos, kollat på Vampire Diaries & Step Up 1, längre har vi inte kommit..
Snart ska vi färga mitt hår det kommer bli ganska mörkt men vill liksom inte ha råttfärgat som jag har nu.
Vi får höras imorgon, puss&kram!♥


Tagen nyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0