Tänk alla gånger!

2010-12-28 @ 02:22:11
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer



Tänk alla gånger som man märker att alla tjänster man gör för andra inte
hjälper alls. Tänk alla gånger som vänner sagt
att du, bara du är den bästa dom haft.
Dom vill de bästa med allt och dom vill hjälpa dig fram, men när du
verkligen behöver får du ingen hjälp alls..
Tänk alla gånger jag suttit med gråten i min hals gått ner i depressioner, mått som kass.
Dom gånger jag inte har stått för det jag lovat,
vänt kappan efter vinden i hopp om att allt ska ordna sig.
Tänk alla gånger jag suttit hemma istället för att hänga med så kallade vänner på fester!
Torkar tåren efter alla det där dumma gångerna som jag fått mitt hjärta krossat,
och alla dom som bara varit vän på låtsas.
Tänk alla gånger som jag sett min mamma gråta, tänk alla gånger som jag sett min pappa åka
 ifrån oss efter dom har bråkat om något fjantigt.
Det här är ingen saga, det här bara är min sanning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0