Hissar och dissar listan..

2010-12-16 @ 01:34:05
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

» Julen! Jag älskar allt med julen. Tycker även att det är mysigt med kylan,
om man har varma kläder så är det inte alls så farligt. Men det bästa är ju såklart
julafton som bara är om ca. en vecka, vilket är wonderful! :D

» Mamma! Haha, ja nu får du vara med på min blogg mamma, men det är
inte första gången.. Jag älskar min mamma & litar på henne upp till 100%, man ska
ju kunna berätta vad som helst för sin mamma ellerhur? Det är ju det mammor är
till för, att få stöd och att dom finns där. Och min mamma finns för mig dag som natt,
kan prata med henne om precis ALLT! Hon köper oftast grejer till mig som hon
egentligen inte har råd med, eller gör saker med mig fast hon inte orkar. Älskar dig ♥

» Min blogg... 3 ord, jag älskar den! Är så stolt över mig själv och bloggen.
Haha, allvarligt. Jag tycker jag har en skitbra blogg och dubbelt så het design, och
tycker att jag har lyckats bra med uppdateringen även om den fortfarande är lite sådär
trasslig. Ska bli bättre på det. Kommer nog ha hela helgen på mig!

» TWILIGHTDIARIES! Min allra bästaväns blogg om twilight filmerna och världens
bästa serie Vampire Diaries.. Har länkat den många gånger förut och ni har säkert sett
den men för er som inte gjort det, checka bloggen! Så jävla grym. KLICKA HÄR.
Älskar liksom att gå in & se nyheter, nya avsnitt, och massa skvaller! :)
 


- Har inget att dissa just nu, får skriva när jag kommer på något! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0