Barndomsvän.

2010-12-13 @ 18:27:17
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Jag saknar när vi stog som närmast, då det var vi.
Jag kyssar den mark du går på och jag fan avgudar dig!
Utan dig blir jag knäsvag, jag blir döende av att inte kunna berätta allt
jag känner för dig ibland. Varför blev det som det blev?
Varför gled vi ifrån varandra? Jag får tårar när jag tänker på dig, men jag
blir alldeles för lycklig när jag är med dig. Då känns det som om du aldrig kommer
lämna mig. Men sen kommer den där obehagliga känslan tillbaks, då du knappt
bryr dig om mig, då du inte ens lägger märke till mig!
Mina tårar blir till floder, mitt hjärta blir till sten & min kropp tappar kontrollen.
Jag älskar dig så in i helvete så kan inte bara gå vidare utan dig,
det är du som har funnits för mig sen jag var liten, och det är du som fått mig att
inse vad vänskap innebär. Du har både fått mig att inse vad som är fel att göra och
vad som är bra och lär sig sen! När vi har bråkat så har vi hatat varandra,
men tror inte vi har gjort det inombords, kanske du men inte jag.
Varje gång jag ser dig får jag en klump i magen, man vet inte om du blir glad att
se mig eller om du kommer ignorera mig, det är olika varje gång!
Därför kan jag må så jävla dåligt ibland, för det är dig jag vill kunna lita på,
det är dig jag vill kunna ringa och berätta allting för, det är dig jag vill kunna springa
hem till när jag är ledsen. Men det går ju inte, för du ger inget bevis på att vi
är vänner på riktigt. Det känns som om du bara är med mig för att ingen annan kan,
för nästa dag kanske du inte ens tittar mig i ögonen, du bara går förbi.

Du ger mig den kraft jag behöver för att kunna kämpa, du ger mig hopp, ett liv
för kunna överleva, du säger att du älskar mig. Men det räcker inte, det är dig jag vill
ha, det är ditt riktiga inre jag vill känna. Leonie Palmqvist. Inte den som kan
hata mig för minsta lilla, inte den som ger mig fina ord utan betydelse, inte den som
älskar att vara med mig. Vill ha den som älskar mig för den jag är, och säger saker som
är sanna med stor betydelse. Inga lögner.

Lillasyster, jag älskar dig! Glöm aldrig det. Vad du än gör, även om vi bråkar och aldrig
träffas mer så ska du veta att jag älskar dig så mycket som det bara går.
Bortsett från alla svek, alla lögner, alla bråk så är du bland det bästa som har hänt mig!
Från din & bara din storasyster ♥
´

Haha, kommer du ihåg? Vitt blåbär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0