Torsdag kväll..

2010-12-02 @ 22:24:47
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer

Hejsan bloggen! Eller ja.. bloggläsare? ;)
(Orkar inte vara så petig med det dära hela tiden!)

Idag har jag haft en super trevlig dag med Alejandra! Mötte henne efter skolan och vi
åt på grillen och träffade sen Felicia, Sofia & Jessica. Min fina vänner, saknar er!
Och sen gick vi & hämtade Alejandras lillebror Victor i Sjötorp, och där jobbar min mamma
btw! Vi åkte pulka och allt, haha. Sen så gick vi hem till henne och flummade som fan,
haha ni måste se våra videor som vi gjorde, fast orkar inte lägga ut dom nu. Men det var
iallafall skit kul idag.

När jag kom hem så la jag mig bara i sängen & doooog. Orkade inte göra någonting,
och förlåt förresten för att jag inte har bloggat på hela veckan men har haft massa annat att
göra. Lösa problem, göra läxor, träffa vänner och viktigare saker än bloggen helt enkelt!
Ledsen men sånt är livet och det borde ju ni också veta, ellerhur? I love you guys! :D♥




Nu ska jag tvätta bort sminket & lägga mig ner och kolla på film. Godnatt alla! :D


Kommentarer
Postat av: Martina

du borde ha den sista bilden som profil bild på facebook, grymt fin ju ! :) <3

2010-12-03 @ 15:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0