Tisdag morgon!

2010-12-28 @ 08:31:53
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Godmorgon Sverige! :)♥
Ni som känner mig undrar säkert varför jag är vaken så tidigt, jag som alltid sover så länge.
Bestämde mig för att vända tillbaka på dygnet, för jag har liksom somnat vid 5-6 tiden
nu ett tag och typ vaknat runt 15.00 & det är inte normalt? Så nu får jag börja gå upp tidigt och försöka
gå och lägga mig i normal tid. Hehe, hur nu det ska gå..

Idag ska jag ju vara med Madde, Olivia och Julia vid ungefär två tiden tippar jag på, så
ska väl duscha nu på morgonen och fixa mig osv. Ska väcka mamma nu och typ äta frukost snart!
Ha en bra dag allesammans, det ska jag fanemej' ha, tja då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0