Svar på frågestunden!

2010-12-16 @ 14:32:45
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer



Hur gammal är du?
Svar: Jag fyller 14 om 3 veckor. Är alltså född år 1997!

Vilken ställen har du bott på?
Svar: I Kalmar & här i Stockholm/Skogås.

Varför är du så underbar?
Svar: För att jag är mig själv. Haha du är också underbar Johanna Rindå, älskar dig ♥

När var du senast utomlands?
Svar: I somras med min bästavän Alicia och hennes mamma i Serbien! :)

Favorit färg?
Svar: Haha, oj. Svår fråga, har ingen speciell favorit färg.
Men mitt rum är rött & svart för att jag gillar dom färgerna, så jag säger väl rött då!

Hur lång är du?
Svar: Jag är 165 cm lång. Eller jag var det senast jag mätte mig!

Hur är du som person?
Svar: Jag är väldigt sprallig av mig. Skrattar mycket, sprider glädje haha!
Men jag älskar uppmärksamhet vid rätta tillfällen och jag är nog den mest gladaste
personen när jag umgås med folk. Skrattar åt allt och alla! :D

Gör du något speciellt med ditt hår? Isåfall vad?
Svar: Nej jag gör inget speciellt, tycker ju jag. Det ända jag gör är att tvättar
det med gliss shampoo och använder lite balsam på topparna. Sen när jag plattar mitt
hår drar jag lite balsam igenom håret och sen plattar för då luktar det gott och blir
mycket rakare. Eller så kan man föna håret när det är blött och kamma samtidigt så
blir det jättesnyggt & så sliter det ju inte på håret.

Har du husdjur?
Svar: Yes, det har jag. En Rottweiler tik som heter Roxie och är 5 och ett halvt år.
Har haft en hane också och en liten kanin men dom avlivades.



Gör du gratis designer?
Svar: Nej för hundratusen miljoner miljarders gånger. Ni kan sluta fråga, för det blir NEJ!

Hur många unika besökare har du om dagen?
Svar: Jag har uppnåt mitt mål och det var 1000 besökare om dagen,
och det fick jag av någon konstig anledning. Tack alla som stannat på min blogg, love you!

När började du blogga?
Svar: Förra året i maj tror jag det var. Men har bytt bloggar hit & dit..

Jag har aldrig kollat din blogg innan så förklara vrf ska jag stanna
på din blogg och börja följa den, vad är det som är bra med just din blogg?
Svar: Haha, grym fråga. Varför du ska stanna på min blogg? För att den handlar
om så mycket olika saker. Är inget ego, men det är ju min blogg och tycker den är skit
bra, jag älskar min blogg! Och jag tror att man kommer trivas om man stannar,
för jag hatar tråkiga bloggar så därför gör jag så mycket som jag kan för att den ska bli
så rolig som möjligt. Vad vet jag.. jag kanske lyckas! :)

Varför började du blogga?
Svar: Startade en blogg för att min bästa kompis Alicia gjorde det. Eller jag fick
insperation av henne och det slutade med att den blev ganska populär efter ett tag.
Och jag gillar att blogga för att det känns som att det är en del av mitt liv, ibland vill jag
liksom bara blogga som in i helskotta & då kör jag bara på. Är glad iallafall att folk
har hittat min blogg och börjat följa den. Det är mycket roligare att blogga då såklart!

Vad gör du dina designer?
Svar: I Photoshop CS3. Alla dom nya Photoshop är så himla komplicerade.. ;)



Vem är din bästa vän?
Svar: Alicia Otilia Elisabeth Olofsson. Den äktaste vännen jag har faktiskt!

Vem saknar du mest?
Svar: Den jag saknar mest.. Saknar alla mina vänner just nu. Saknar ingen mest!

Hur ska en vän vara för dig?
Svar: En vän ska vara pålitlig, rak och ärlig. Vänner som ljuger och sprider rykten
är inga vänner och ingenting att ha kvar. För mig ska en vän vara någon jag kan ringa
när som helst, vilken tid på dygnet det än är. Jag ska kunna berätta allt för den utan
att han/hon sprider det vidare utan att jag vill det, och den ska såklart kunna lita på mig
också utan tvekan. Det viktigaste för mig är ärlighet!

Vem älskar du mest?
Svar: Jag älskar INGEN mest av mina vänner. Inte ens min bästa vän. Min familj
älskar jag över allt annat och dom betyder mest. Men Alicia är som en i familjen så det
blir en helt annan sak. Jag höll på med det där förut "älskar dig mest Ida, Frida osv.",
det är inte rätt att säga saker som man inte menar. Så därför är jag försiktig med det för
att jag inte vill bli osams med någon eller att det blir missförstånd!

Vem av dina vänner har du känt längst?
Svar: Valeria & Alicia. Har känt dom sen jag var typ 1 år när jag började på dagis.
Eller ja, Alicia har jag känt sen hon föddes men det minns man ju inte!



Tycker du att pannkakor är yummie?
Svar: Haha, vilken jävla fråga! Nja, jag älskar inte pannkakor men det är ju gott helt klart!

Gillar du vintern?
Svar: Jag älskar vintern, det går inte att ställa frågan "vad är bäst, sommar eller vinter?" för
jag svarar bara fifty, fifty. Tycker om båda årstiderna lika mycket. Weird huh? :)

Roligaste minnet?
Svar: Haha ja, det var väl i somras. När jag och Alicia skulle gå ner och dricka på kvällen
men jag orkade inte så jag bad henne gå ner och hämta sprite till mig. Och så kommer hon
upp med drickorna och jag drack.. Och så fick jag vatten & han tog sista spriten och hon
hade liksom sagt "du får den för jag ska ändå inte dricka mer läsk.." och då fick jag damp
och hällde hela mitt vattenglas över henne och stänger in mig på mitt rum.. Men då springer
hon efter och heller spriten över mig så det stänker i hela rummet. Hahaha, minnen!

Vilken är din favorit butik?
Svar: Det är väl dom vanliga där dom har fina kläder. H&M, Ginatricot, Bikbok osv.



Update;
Pff.. det här tog en timme för mig. Orkar inte svara på resten! KyssN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0