Saturday!

2010-12-04 @ 19:39:44
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Tja allesammans! :D

Sitter här hemma en lördag kväll. Ska snart kolla på Så Mycket Bättre.
Kollade igenom massor med gamla bilder på min jätte gamla blogg & har skapat ett album
på facebook med dom gamla bilderna! Dom som jag har taggat kommer typ mörda mig..

Igår så var ju Valeria hemma hos mig, hade det skit mysigt med den bruden.
Vi gjorde om på mitt rum, flyttade ut en bokhylla, spikade upp tavlor, flyttade möbler och allt
sådant. Kan ju inte påstå att min mamma blev så glad, haha! ;) Jag är rätt olydig.

Ikväll ska jag bara mysa här hemma & baka chokladrutor, det gör vi alltid runt 2:a advent!
Förlåt för dålig uppdatering dom senaste månaderna, seriöst. Men min storebror hjälper mig
aldrig med photoshop. Får se när det blir!

Bjuder på två bilder från i torsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0