Om helgen!

2010-12-26 @ 20:24:10
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Har inte bloggat.. Så får väl säga god jul nu! :)

På julafton så var det bara familjen först, vi kollade på Kalle & hade det mysigt.
Sen åt vi julmat och då kom en kompis till familjen som heter Stefan, för dom som vi
hade planerat med först hade sjuka barn! Jättetrist. Sen öppnade vi julklappar och
jag fick pengar, en kamera, parfym, kläder, världens mysigaste morgonrock, och lite
annat. Sedan mot nio tiden gick vi hem till Veronica och Pelle, satt och pratade och myste.
 Igår sov Valeria här btw, vi hade det skit nice som vanligt!

Idag har jag bara legat i sängen och kollade på Step Up 1 & 2, älskar dom filmerna.
Rekommenderas verkligen! Nu ska jag lägga in bilder på datorn och fixa lite grann, ni
får bilder på mina julklappar senare. XOXO peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0