Nice torsdag!

2010-12-23 @ 22:22:33
kategori:Life of beauty ♥ [2] Kommentarer
Hej allesammans!♥

Vaknade vid 7 imorse och sen somnade om & vaknade sen igen vid 12.
Då färgade vi mitt hår till brunt och det blev ganska najsigt men tycker själv att
jag passar bäst som blond. Hehe, och vid halv åtta så mötte jag Valeria och så var
vi här hemma hos mig. Haha, vi har varit skit flummiga! Garvade hela tiden, och
gjorde failade videoinlägg och tog knas bilder.

Har också kollat en stund på bingolottot på "uppesittar kvällen" och pappa var fett nära
på att vinna en bil.. Synd att han inte gjorde det bara. Skit spel. Aja, vi hörs :D



Haha, crazy! ;)








Kärlek till dig syster ♥

Kommentarer
Postat av: a

hahah jag har en rolig fråga men skulle du kunna klippa ditt hår typ till axlarna? ;)

2010-12-24 @ 16:47:49
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Vad fick du för julklappar då? Fick du det du önskade dig? Ha en trevlig fortsättning!

2010-12-24 @ 21:10:40
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0