Nice helg!

2010-12-12 @ 00:20:57
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer
Hej mina käraste bloggläsare! :D

Har haft en skit najsig helg med mina underbara vänner Ida & Martina.
Igår så var jag först med Martina och sen mötte vi Ida för hon ville typ vara med oss!
Och vi började med att vara skit flummiga för mina föräldrar var inte hemma,
vi sjungde singstar och allt möjligt. Vi sjöng från kl. 23.00 typ tills mina föräldrar kom
hem vid halv tre. Haha, grannarna hade typ ringt störningsjouren.. ;)
Sen kollade vi på Eva&Adam och jag och Ida somnade vid halv 6 tiden. Normalt?!

Imorse så vaknade vi tolv och åt frukost & sen gick Ida men kom sen tillbaka med Julia,
haha! Rörigt va? Vi körde singstar ännu en gång då medans mamma och pappa var på
julbord på Mirabelle. Och nu sover dom över här igen, alltså inte Julia dårå!

Nu ska jag och Ida flumma gal1 mycket. Godnatt, vi hörs imorgon!




Love you :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0