Nattbloggning.

2010-12-28 @ 01:30:33
kategori:Life of beauty ♥ [0] Kommentarer

Hej alla bloggläsare!♥

För första gången på länge nu så har jag mått dåligt idag, känt mig hängig och inte
alls på humör. Skulle varit med Madde & Olivia men det blev inte så, så ska träffa dom
imorgon istället med Julia. Det blir nog roligt, länge sen jag var med Madde iallafall.
Har bara legat i sängen idag och sen åt jag väldigt god middag & sen kollade jag på film
(Livvakterna) men mamma och pappa. Riktigt mysigt! :)

På onsdag har jag bestämt med Josephine, och kanske Frida. Sjukt länge sen,
saknar min flummiga vän! Haha, vet att jag alltid bloggar på nätterna men som sagt har
inte orkat blogga idag på dagen. Ha en fortsatt bra kväll/natt för er som är vakna! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0