Naiz dag!

2010-12-05 @ 22:58:52
kategori:Life of beauty ♥ [1] Kommentarer

Tjooo alla ;)

Har haft en skit rolig dag med Leonie & Sofia idioter!  Leonie är dum i huvudet,
hon la sig i snön med bara underkläder och hon tyckte inte att det var kallt, det är ju så
normalt som det kan bli tycker man ju..? Haha!

Skit samma, jag kör kortfattat. Vi har ätit på grillen, kollat på hennes lillasysters
uppvisning, varit med Usko, Tim & Kevin, ätit hemma hos Leonie, tagit bilder, Leonie har
rullat sig i snön, kollat på gamla videoklipp, tagit bilder med plastpåsar ovanför
huvudet, haft kuddkrig. Ja, haft en sjukt roligt dag helt enkelt. Jag älskar er cheyer :)


Söta Leonie!

Leonie, jag & lilla Sofia :)

Jag och Leonie. Haha vad nära på och skratta, jävla dubbelhaka :O


Jag älskar er!

Hahahaha! Hon är så jävla mobbad. Hur kan man inte tycka att det är kallt?!

Yeah, kuddkrig!

Lillasyster, du betyder!


Love u sweetie :D♥


Kommentarer
Postat av: ANOMYMT

Gillar din blogg men varför pekar du lång finger hela tiden?

2010-12-07 @ 19:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0